vrijdag 1 maart 2013

Vette pech!


Het zit me niet echt mee deze week.

Na intensief leren ben ik gezakt voor een cursus voor het werk. Da's balen, want nu moet ik dit weekend weer aan de bak met leren.

Gisteren dacht ik even dat deze week toch nog een goede week zou worden. Mr Busy mailde me op mijn werk dat mijn stof eindelijk, na bijna vier weken, aangekomen was. Na thuiskomst heb ik gegeten en ben ik als een als een dolle aan het poetsen geslagen (donderdagavond is poetsavond in huize Busy). Daarna heb ik een kopje thee gezet, zodat ik in alle rust van mijn stofjes zou kunnen genieten. Mooie batikstofjes in natuurlijke tinten, heel geschikt voor mijn landschapquiltjes.

Dit is wat in de enveloppe zat:



Verkeerde levering, mijn stofjes zijn naar Spanje gestuurd, en ik heb de stof van een spaanse. De eigenaresse van de winkel 'is very sorry', 'almost never happens'. Tuurlijk niet, heb ik weer. Enfin, de stof is opnieuw opgestuurd, het is op zich netjes opgelost. Ik hoop alleen niet dat ik weer vier weken moet wachten. Mijn laatste les van miniature quilts is volgende week al en ik heb nog weinig kunnen doen zonder goede stofjes.

1 opmerking:

  1. Jammer dat je gezakt bent, veel sterkte de volgende keer.
    Hopelijk komen je stofjes gauw thuis.
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen