donderdag 23 mei 2013

Ook mooi weer op de camping

 
Op de ene mooie dag op de camping hebben we volop genoten. Beau deed een dutje, maar werd wakker van het vrouwtje dat een foto wilde maken.
 




Als het droog was, ging hij graag even naar de zandbak om wat gras te eten, op de rand van de zandbak te zitten of er gewoon rondjes overheen lopen (en ik er maar achteraan sjokken!). Beau heeft ook een aantal keren de glijbaan gebruikt. We hebben er een filmpje van gemaakt, maar ik moet nog kijken of ik het op YouTube kan plaatsen. Met het vorige filmpje van Belle lukte het niet.

 

 
 
 
 
Belle had het elektriciteitskastje gevonden. Daar was nog net een straaltje zonlicht. En die bomen en het struikgewas zijn sowieso erg spannend.

 

 
 
En daarna ga je als verwende poes toch snel in de stoel van het baasje liggen, zodat hij een andere stoel moet pakken.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ohhh wauw wat een prachtkatten en wat leuk dat je ze meeneemt op vakantie,ik heb onze maine Coon 1 keer tesamen met de hond naar een pension gebracht voor 2 weken en ze kwam dood en doodziek terug...1 1/2 kilo afgevallen in die 2 weken en vel over been voor mijn gevoel...ze hadden daar niets van verteld toen ik poes en doggie weer op kwam halen,viel me tegen want onze hond was er al voor de 4 de keer geweest en nooit problemen en liep er kwispelend naar binnen,dus dit viel me vies tegen van ze....ze at niet meer,dronk niet meer...diarree,dag later naar dierenarts antibiotica/spuit en weet ik wat..er zat geen leven meer in en was er zooo ziek van!Dacht dat ik haar af moest gaan geven,nou de opgeladen accu van de vakantie was gelijk weer leeg kan ik je zeggen als je zo thuiskomt,na 4 dagen ging ze pas weer eten,drinken was mondjesmaat en ze heeft zeker wel 4 dagen nog diarree gehad.NOOIT maar dan ook NOOIT meer!Na dit telefonisch te hebben doorgegeven zeiden ze ineens....ja we dachten wel dat er een kat ziek was,maar wisten niet welke...nou ja zeg!Gelukkig toch ook nog wat kunnen genieten i.p.v alleen dat baggerweer!:-)Weet niet of jij een gmailaccount hebt(of gmail mailadres)Maar ik zie bijvoorbeeld als ik inlog op mijn gmail,bovenin in de balk ook Drive staan...aan de rechterkant van t woord Gmail en voor 't woord agenda,als je daar op klikt kun je het filmpje naar je gmailaccount uploaden vanaf je pc en zo in je blogbericht ophalen voor te plaatsen.Weet niet of je een smartphone hebt(ik wel sinds kort en verbaas me van de oneindig vele mogelijkheden met zo'n ding telkens weer opnieuw)Maar als ik een nieuw blogbericht wil plaatsen en ik ga naar film toevoegen dan kun je die uploaden vanaf je pc,youtube,webcam EN je telefoon....ik klikte daar eens op en zo kon ik het filmpje van onze hond die aan het zwemmen was op 1ste pinksterdag en ik met mijn mobiel had gefilmd er zoooo opzetten!Die kon ik selecteren van de filmpjes van mijn mobiel(vraag me niet hoe het kan hoor)et voila daar stond hij plotsklaps!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's verschrikkelijk Angeline. Heel jammer als 'professionals' zo met je dieren omgaan.

    Wij hebben onze katten twee keer naar het pension gebracht. Een keer was goed bevallen, maar de tweede keer waren we ook niet zo lovend. Gelukkig hebben we een heel lieve buurvrouw die de katten eten komt geven, maar die ook nog eens met ze speelt.

    Bedankt voor de tip, daar heb ik nog nooit aan gedacht. Ik ga er eens mee vogelen.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen