dinsdag 21 mei 2013

Camping


Tjonge, ik geloof niet dat we ooit eerder zulk baggerweer hebben gehad tijdens de HePi dagen. Hemelvaartsdag was OK, maar daarna ging het bergafwaarts. Tijdens de Pinksteren hebben we welgeteld één (heel) mooie dag gehad. Wat was ik blij met het kacheltje. Dat hebben we veel gebruikt de afgelopen weekenden. Zowel in de voortent als in de caravan.

Nu weet ik weer ook fijn het is om een toilet in de caravan te hebben. Als het regende, en dat was vaaaaaak, dan hoefden we mooi niet naar buiten. Een beetje regen dat kan nog wel, maar drijfnatte en modderige voeten, daar wordt ik niet blij van. Het veld was helemaal zompig geworden en de mooie groene grasmat was op stukken helemaal kapot gereden. Op deze foto's is het alweer een beetje opgedroogd.



Gelukkig konden we wel wegkomen met de auto, maar dat scheelde niet veel.



Tja, en wat doe je dan op de camping. Lezen, en slapen, veel slapen. Vooral op het denim wat het vrouwtje net heeft 'behandeld'.







En af en toe een klusje, zoals de ramen zemen.









4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een ellende,zo zou het voor mij ECHT niet hoeven hoor,dan bleef ik liever thuis...kamperen is leuk,maar kramperen minder en dan heb ik liever mijn eigen bedje,e.dAltijd zo sneu voor diegene die dan weg staan te regenen op zo'n camping

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s;wat een prachtige kat hebben jullie overigens!Een die zelfs ook de ramen lapt!

      Verwijderen
    2. Tja, ik was ook liever thuis gebleven, maar we hadden geboekt. Doen we uitsluitend met Hemelvaart en Pinksteren, maar waarschijnlijk doen we zelfs dat volgend jaar niet meer!

      Dank je wel, wij vinden Belle ook mooi! Maar vooral erg lief.

      Groet,
      Mrs Busy

      Verwijderen