zondag 23 maart 2014

Niet mijn ding


Het zijn slechts lapjes van 10 bij 10 cm, maar ik heb er echt veel werk aan gehad. Met de dames van de borduurclub hadden we afgesproken chunky's te maken voor één van onze leden die voor een aantal jaren naar China is verhuisd. Het thema was 'rood, wit en blauw'. Van de chunkies wordt vervolgens een boekje gemaakt.

Dit zijn mijn versies. Volgens mij achteraf niet 'chunky' genoeg. De ondergrond is crazy patchwork met daarop wat siersteken. Van een wit glittergaren haakte ik een aantal lossen, zodat het wat volumineuzer werd.



Hartjes, knoopjes en glittersteentjes maakten het af. Waarschijnlijk is de versteviging die ik gebruikte niet stevig genoeg; de randen van de chunky's zijn niet zo mooi geworden.



Hartjes van borduurgaren, gemaakt op oplosbaar vlies.



Geef mij toch maar een ander werkstukje. Dit is niks voor mij.

Hieronder een aantal chunkies van de borduurclub, helaas niet allemaal. Het belooft een prachtig verzamelwerk te worden.

2 opmerkingen:

  1. Lees je blog sinds kort met veel plezier, je hebt erg leuke ideeën. Fijn dat je ze deelt.
    Ik vind je chunky mooi je hebt er iets moois van gemaakt hoor! Wat zal die dame in China blij zijn met zoveel creativiteit uit Nederland.
    Groetjes Adri.

    BeantwoordenVerwijderen