woensdag 4 januari 2012

The Fabric Shack, no. 2



De tweede zending van The Fabric Shack is gearriveerd. Men heeft me goed advies gegeven. Het crème stof past uitstekend bij de stofjes die ik al had. De jelly roll, het rode stof en het bloemetjesstof zijn voor een andere quilt die ik wil gaan maken. Een supersnel patroon dat ik gewoon een keer wil uitproberen. En, o ja, ik heb weer een cadeautje gekregen: een verpakking brede elastiek dit keer. Toch leuk dat ze dat doen.

Het geld dat ik heb bespaard door het stof in Amerika te bestellen heb ik meteen weer uitgegeven aan een inchliniaal bij Q-Wish. Heerlijk om een quiltwinkel relatief dicht bij huis te hebben! Overigens hadden ze het stof dat ik wilde daar niet, dus ik voel me er niet schuldig over! Eigenlijk was ik niet van plan om een liniaal te kopen. Ik was braaf alles van inches aan het omrekenen in centimeters. Met een layercake (vierkanten van 10 bij 10 inch) kun je je niet permitteren om een fout te maken met het snijden, maar dat is precies wat ik deed. Balen! Ik ben meteen naar Q-Wish gesneld om die liniaal te kopen. Een nieuwe layercake kost net zoveel tenslotte. De economische crisis ligt in ieder geval niet aan mij. Het is waar wat men zegt: "Geld moet rollen" en "Een hobby mag geld kosten". Die houden we er in voor het nieuwe jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten