woensdag 23 januari 2013

Gerechten uit de oven

 
Afgelopen week maakte ik vooral ovengerechten.
 
Dit is een flink stuk zalm, besmeerd met een een gedeelte van een mengsel van ketjap manis (3 eetl.) en olie (1 eetl.) met gesnipperde knoflook.
Daarboven op komen prei en champignons met de rest van het ketjapmengsel.
20 minuten in de oven op 210 graden (halverwege de groenten een keer omscheppen) en je kunt aan tafel.
 
 

 



Niet geschikt voor als je aan de lijn doet, maar wel lekker: quick mexicaans, een recept van Mijn eigen plekkie. De ketjap heb ik vervangen door zout, peper, paprika- en cayennepoeder.

 

2 opmerkingen:

  1. Ohhh je zalm ga ik zekr een keer proberen,mjammie,mjammie.
    De quick mexicaans heb ik al even niet meer gemaakt,maar ben momenteel ook een poging aan het doen om af te vallen,ha,ha....dus maar even niet nog!;-)

    BeantwoordenVerwijderen