woensdag 9 januari 2013

Opgeruimd


De kerstspullen zijn weer opgeruimd. Later dan gepland. Dat kwam omdat ook ik te pakken ben genomen door het griepvirus.

Mr Busy was net hersteld en heeft het leeuwendeel gedaan. Ik heb eigenlijk alleen de ballen uit de boom gehaald en de kerstquiltjes opgeborgen. Daarna heb ik me weer op de bank laten vallen.

Beau en Belle vinden het altijd erg interessant al die dozen in de kamer. Ze hebben het dan erg druk en racen van het ene einde van de kamer naar het andere. Ondertussen tussen op en in de dozen springend. Ook het rotspapier mag zich in hun belangstelling verheugen. Erg leuk om je eronder te verschuilen en dan de andere kat 'onverwachts' te bespringen. Helaas geen leuke actiefoto's. Ze zijn gewoon te snel!




We zijn er nu ook achter waarom dat de onderste lichtjes van de kerstboom de laatste dagen niet meer hebben gebrand.


Nee, wij hebben geen konijn. Dat hebben wij ook niet nodig. Wij hebben een Belle! Ik heb nog nooit van een kat gehoord die er van houdt om te knagen aan dunne snoertjes, maar wij hebben er één. Ik heb ook geen verlichting meer in mijn miniatuurbakkerswinkel, geen antenne meer aan mijn wekkerradio en het telefoonsnoer heeft mr Busy ook al een aantal keren moeten maken.

1 opmerking: