vrijdag 15 juni 2012

Nog meer internetverkopen

Twee dames hebben me geïnspireerd, lees aangezet, tot het openen van mijn webshop, vooral omdat ze zelf ook verkopen via internet.

Ik haal hun namen (hoe schandalig) altijd door elkaar, maar denk dat ik het nu goed doe. :-)

Karin verkoopt zelfgemaakt sieraden en kunst in haar webshop. Onder andere dit:
  Ketting met viltenbolletjes       Horizon

Verder ook bijvoorbeeld sieraden van Swarovski stenen.

Carla verkoopt (vooral, maar niet alleen) mooie geboorteborden via deze site.

Geboortebord frontpage

Mijn favoriet is het geboortebord van Calimero. Vooral omdat dan meteen de begintune door mijn hoofd gaat: "Piep, piep, hallo, piep, piep, hallo, Calimero. Piep, piep, hoi, piep, piep, hoi, Calimero". Verder ken ik het niet.

Allebei bedankt!

En omdat ik nu zo'n goede reclame voor jullie heb gemaakt, krijg ik vast een percentage van de winst van de komende verkopen? Toch? Niet dan?

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de reclame! Ik ben nog druk aan het knutselen van nieuwe sieraden en schilderijen.
    Succes met je webwinkel!

    Mocht je de rest van het Calimero liedje willen weten dan gaat ie volgens mij zo: piep piep nou piep piep nou Calimeri, op zijn kopje staat een eierdop ahoj ahoj of zo iets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! Nu heb ik de hele dag dat liedje in mijn kop. Ben ik erg blij mee! ;-)

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen