woensdag 11 december 2013

Een franse surprise-avond




Met de medeleerlingen van de franse les had ik een surprise-avond. Iedereen zorgt dan voor een cadeau van maximaal 5 euro en maakt daar een, uiteraard frans, gedicht bij. Het is leuk om te zien dat de meeste cadeaus ook een franse touch hebben.

Vooral het frans dichten is een heel geploeter, met het cadeau had ik niet zo'n moeite! Ik maakte een mandje met franse borduursels. De buitenkant van een pijp van een oude spijkerbroek, de binnenstof van een in Frankrijk gescoord stukje olijvenstof. De borduursels zijn van twee kaarten van Urban Threads: Handmade in Paris Tag en Parisian Love Letters.







De inhoud:
Een franse film: Le Petit Nicolas (eh, laten we zeggen 'niet gekocht').
Een flesje mousserende drank met bladgoudvlokjes.
Een kerstdecoratie, daar kom ik in een volgend bericht op terug.
Een waxinelichtje, ook daar blog ik nog over.




Op zulke avonden is er aan versnaperingen meestal geen gebrek!!!


Ik ben erg in mijn nopjes met mijn cadeau:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten