zondag 13 november 2011

Buzzen!!!

Jippie, ik ben geselecteerd om te buzzen over een Philips Sonicare Flexcare+!!! Gisteren ontving ik het pakketje al.



De komende drie maanden mag ik gratis deze electrische tandenborstel gebruiken en vertellen wat ik er van vind. Na die drie maanden kan ik beslissen of ik het voor een zeer gereduceerde prijs wil houden of dat ik het terugstuur.


De eerste indruk is in ieder geval goed. Het apparaat ziet er goed uit en kan opgeborgen worden in een stevig doosje. Handig voor op reis. De oplader is klein en neemt weinig ruimte in beslag. Ik mocht kiezen of ik er één of twee wilde, dus mr Busy is ook voorzien.



Wat beloofd Philips:
  1. Schonere tanden door sonisch poetsen
  2. Gezonder tandvlees in twee weken
  3. Gladdere en wittere tanden
Dat is toch heel wat. Natuurlijk hebben we de eerste test al gedaan. Het apparaat beweegt met een veel hogere frequentie dan onze huidige electrische tandenborstel en dat is even wennen. Ik ben heel benieuwd of dit ons uiteindelijk zal bevallen. Morgenochtend in het daglicht nog bekijken welke kleur onze tanden nu hebben aan de hand van bijgesloten witmeter. Over twee weken zouden ze een tint lichter moeten zijn.


 Over enkele maanden kan ik er meer over vertellen!

5 opmerkingen:

  1. En wat gebeurt er naar drie maanden/Ze vragen hoop ik niet dat je het terugstuurt;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook eentje van Philips, en nu na een groot jaar nog steeds tevreden over. In het begin had ik wat last van de hoge frequentie, vooral aan het topje van mijn tong, maar het betert! Enig nadeel, de opzetborsteltjes zijn verschrikkelijk duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben een Oral-B versie. En inderdaad de opzet borsteltjes zijn ontzettend duur. Maar aan de andere kant heb je er maar 4 per jaar nodig. Als je ze dan koopt als ze in de aanbieding zijn valt het wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben ook allebei een Oral B maar ze staan ingebruikt op de kast. Waarom? Ja dat weet ik eigenlijk niet want het beviel goed....ik zet hem vanavond direct weer aan het stroom dan kan ik morgen weer elektrisch poetsen....
    En die tint witter dat moet ik nog zien...hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dzoli, dan mag ik het inderdaad gewoon terugsturen. Wat ze er dan mee doen is mijn probleem niet!!!

    Wij hebben zelf ook een oral B en ik houd de aanbiedingen altijd in de gaten, want anders zijn ze inderdaad heel prijzig.

    En die tint lichter? We zullen het zien!

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen