zondag 15 april 2012

What Mrs Busy wore on her birthday



Een jurkje uit de Knip van april 2012!

Oorspronkelijk was het een patroon voor drie kleuren stof, maar ik kon in de winkel geen keuze maken en besloot gewoon vier kleuren te gebruiken. De stof is een dikke tricot, een nieuw soort joggingstof van een mooie kwaliteit.

Het patroon is gemakkelijk, het is eigenlijk een lang t-shirt met raglan mouwen. Het is de eerste keer dat ik een patroon niet aan heb hoeven passen. Alleen heb ik enkele cm van de lengte van de rok gehaald. De volgende keer zou ik wel de boord iets korter nemen, zodat het wat strakker aan het t-shirt komt. En de figuurnaad in de schouder piekt een beetje. Moet ik nog even kijken wat ik daar aan kan doen.

De bloem heb ik zelf gemaakt met behulp van mijn verjaardagscadeau, een punchmachine.





8 opmerkingen:

  1. Schitterend, die kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk, heb je ook een in zoom foto van die bloem, hij ziet er erg mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog gefeliciteerd met je verjaardag! De jurk is heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk met die vier kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal! En ik heb net een nieuw bericht geplaatst met een close-up van de organzabloembroche.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! En nog gefeliciteerd met je verjaardag;-)

    BeantwoordenVerwijderen