maandag 7 mei 2012

Cupcakes



Gisteren maakten mijn jongste neefje en ik cupcakes.




Bij de action kocht ik drie cupcakemixen in verschillende smaken, voor twee neefjes en één nichtje. Huib was als eerste aan de beurt, dus hij mocht ook als eerste kiezen. Het werd framboos.




De cakemix is OK. Het framboos-slagroommengsel smaakt wat syntetisch. Het is jammer dat in de verpakking alleen chocoladekorreltjes zitten om te garneren. De foto belooft wat anders, hoewel het op de achterkant achteraf wel duidelijk aangegevens is. Gelukkig had ik nog wat gekleurde decoratiebolletjes in huis.

Hoe het in totaal smaakt? Ik heb geen idee. Huib heeft alles mee naar huis genomen om daar te kunnen tracteren. ;-)

1 opmerking:

  1. Ze zien er lekker uit!! Toevallig heb ik pas geleden ook zo'n pak bij de Action gekocht, mijn kids kozen Vanille uit. We moeten ze nog gaan maken, ben benieuwd naar de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen