maandag 28 mei 2012

Op kitten-kraamvisite

Een collega en zijn vrouw vangen kittens op voor het asiel in Tilburg. Zo leuk om te doen, maar als ze dertien weken zijn, komt onvermijdelijk het afscheid. Moeilijk om zulke schatjes te laten gaan!!! Er zijn echter altijd weer nieuwe nestjes om op te vangen. En dat is eigenlijk erg genoeg.

Toen ik hoorde dat er een nest van vijf was gearriveerd heb ik mijn collega gevraagd (lees, gesmeekt) of we een keer mochten komen kijken en spelen. En gelukkig: het mocht. ;-)

De katjes bleken ware fotomodelletjes te zijn die zich graag van hun beste kant op de foto laten zetten.












En spelen, spelen, spelen.



De speeltjes van fleece die ik heb gemaakt, werden meteen in gebruik genomen.




En dat we (te) lang zijn blijven plakken werd duidelijk aangegeven door de kittens die gewoon lekker gingen slapen.






De rode is besproken, maar de andere kittens zijn nog beschikbaar!

6 opmerkingen:

  1. Zo lief... ik zou bijna een kat willen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat liefff
    Ja als je dat zo ziet ben je zo om he ?
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg waarom is Tilburg zo ver!!!! die 3e is zooooooo snoezig!! die zou ik meteen in huis nemen (wil al lang een streepjeskat :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Saskia, het is maar één keer rijden! ;-)

    De streepjeskat wilde niet knuffelen. Tijdens ons bezoek heb ik hem op schoot genomen en met twee handen onder zijn kinnetje gekriebeld. Hij zat daar duidelijk van te genieten en is tenslotte op mijn schoot in slaap gevallen. Nu is hij om en krijgt er geen genoeg meer van. Hij is de grootste knuffelaar van het stel geworden.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa ze zijn zo lief als ze klein zijn, maar ja heb al 2 van die volwassen krengen, geintje zijn zeer leuk en lief alleeen euh ze accepteren geen andere katten in huis. Die worden met veel liefde door hun er weer uitgemept.

    BeantwoordenVerwijderen