donderdag 17 november 2011

Nogmaals kraamcadeautje


Ik kan het niet laten. De naam van mijn blog is niet voor niks '' Mrs Busy". De overal die ik gisteren liet zien was van de afdeling, maar zelf heb ik nog wat extra's gemaakt. Ik doe dat niet voor al mijn collega's; ik zou er bijna een dagtaak aan hebben. Maar met deze collega heb ik nauw samengewerkt en vond ik het leuk om ook nog iets kleins van mezelf te geven.


Een spuugdoek komt altijd wel van pas. Een tutorial kun je hier vinden. En spuuglapjes kun je ook niet genoeg hebben. Natuurlijk wel weer met een agrarisch tintje; een geborduurd koetje en een klein varkentje.






3 opmerkingen:

  1. yey!!! geweldig idee, mercie!!!
    schoonzusje loopt ondertussen zo bol als een olifant maar laat met geen stokken los wat het wordt ... heb haar maar gezegd dat ze dan langer op haar kraamcadeau zal moeten wachten lol !
    Hoe dan ook, ben nog volop ideetjes aan het zoeken en dit is echt wel een heel leuk idee! Dank je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn zoveel leuke kraamcadeautjes te maken. Heb je al eens gekeken bij de andere kraamcadeautjes op mijn blog?

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen