zondag 9 oktober 2011

Omkeerbare tas 3


Tja, en nu heb ik een aantal tassen gemaakt en die zijn allemaal te klein om er mijn zwemspullen in te stoppen. Dus nog maar een keer aan de slag. Nu met de Reversible Bag van Very Purple Person. Het is een iets ander patroon dan tas 1 en tas 2. De tas wordt wat boller door twee stofvouwen in de bodem van de tas. De hengsels heb ik een tikje langer gemaakt en de tas iets groter dan het oorspronkelijke patroon. Ook deze tas is goed te doen en snel klaar.






2 opmerkingen:

  1. hoi!
    ik vind je tassen heel mooi!
    ik wil zelf al een tijdje een (omkeerbare)tas maken..maar op het net vind ik geen duidelijk patroon of dan heb ik er één maar dan is het in een andere taal het zou wel in het nederlands moeten zijn..
    alvast bedankt!
    grt,isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Isabel!
    Dit is weliswaar een engels patroon, maar met heel veel foto's: http://lulalouise.blogspot.com/2008/01/reversible-shoulder-bag-tutorial.html
    En deze is helemaal in het nederlands: http://demerle.blogspot.com/2011/02/de-patroonloze-omkeerbare-lente.html
    Succes!

    groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen