zondag 30 oktober 2011

Nieuwe voorraad



Vorige week ben ik naar een stoffenmarkt geweest in Valkenswaard. Ik wilde stevige strech en nepleer kopen om wat modelletjes uit de laatste Knip te maken. Daar ben ik helaas niet in geslaagd. Wel heb ik vijf gewone tricotlappen meegenomen.


Deze stof vond ik zo mooi dat ik hem niet kon laten liggen. Ik heb er meteen een My Image bijgekocht en ga daar een jurk uit maken van deze stof.


De volgende drie lappen vond ik op een kraam waar ze tricot verkochten van circa twee meter lang voor een tientje per stuk. Ook die kon ik dus niet laten liggen. Van lap een had ik het allerlaatste exemplaar. Lap twee is achteraf wel héél kleurig. Eigenlijk houd ik niet zo van strepen, maar ik vind de kleuren van lap drie zo mooi dat ook die in mijn tas verdween.




En deze lap heb ik meegenomen bij dezefde kraam als lap 1. Weet je waarom? Omdat de verkoper zei dat ik dat moest doen! Het is nog de duurste stof van allemaal ook. Ik twijfelde over een andere lap en hij zei dat hij echt wel mooiere stoffen in zijn assortiment had. Toen kwam hij aan met deze. Zijn vrouw had er een rok van gemaakt en die was zó mooi!!! Ik mocht deze stof niet laten liggen, ik kon er niet mis mee gaan. En wat een push-over ben ik; ik heb het nog gedaan ook. Natuurlijk zie ik wel potentie in deze stof, maar uit mezelf was deze stof me niet opgevallen.


Voorlopig heb ik weer genoeg te doen! Resultaten worden geshowd.

2 opmerkingen: