zondag 18 maart 2012

Fournituren walhalla



Omdat ik toch in Veghel was voor de aanschaf van mijn punchmachine ben ik meteen langsgegaan bij Nieuwe Franssen, een winkel in fournituren en allerlei andere dingen. Veel van zulke winkeltjes heb je niet meer. Er is een ruim assortiment en de verkoopsters staan altijd klaar met advies indien gewenst. Ik maak graag reclame voor deze winkel, omdat we zuinig moeten zijn op zulke winkels. Kijk even mee naar wat ze verkopen.


Knopen te kust en te keur.



Lintjes, bandjes en kantjes in allerlei kleuren en formaten.



Veel keuze in brei/haak garens. Ik heb enkele bollen garen meegenomen om mee te punchen.



Naaigaren en fournituren.



Ritsen en nog meer fournituren.


Verder hebben de dames een atelier aan de achterkant waar ze naai- en verstelwerk doen.

Ik ben vast nog heel veel vergeten. Heb je een keer iets nodig en ben je in de buurt ga zeker even aan!

Nieuw Franssen
Molenstraat 27A
5416 JP  Veghel

En als je dan toch in de buurt bent, vergeet dan ook de stoffenwinkel in Uden niet.
De winkel heeft een heel ruime keuze in tricot, maar heeft ook andere stoffen op voorraad. Zelfs hartje zomer hebben ze fleece in allerlei kleuren. En ik ben dol op fleece.

4 opmerkingen:

  1. Ik weet zeker dat ik daar uren zou kunnen rondlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zoń winkel in de buurt...
    Ken je het Smitje in Eindhoven al?
    Ook zo,n heerlijke winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het Smitje is natuurlijk ook geweldig!

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen