maandag 5 maart 2012

De markt



De hobbymarkt was een gigantisch succes. Ik heb toch zeker voor € 18,00 verkocht. De kraam kostte € 11,00, dus reken maar uit wat we hebben 'verdiend'. :-(




Toegegeven: het was een beetje een rommelige kraam. Gedurende de dag heb ik vooral één kant van de kraam nog een beetje gereorganiseerd. Zou het beter zijn om minder verschillende produkten te verkopen, maar meer van hetzelfde in andere kleuren zodat klanten keus hebben?




De andere standhouders zeiden dat ze nog niet zo'n slechte markt hadden gehad. Mijn geluk weer! Op zich was het best gezellig om op de markt te staan, dus zo'n ramp was het nu ook weer niet. We hebben kunnen 'buurten' met andere hobbyïsten en we kregen zelfs bezoek van enkele bekenden. Dat brak de dag weer wat.  De catering was natuurlijk uitstekend verzorgd door mezelf, dus daar had mr Busy geen klagen over. (Je moet er wel wat voor over hebben om manlief mee te krijgen.)

Misschien dat we het over een poosje nog eens proberen. De kasten puilen nu tenslotte nog steeds (en nog meer) uit.







5 opmerkingen:

  1. Jammer want het ziet er nochtans leuk uit!
    Laatst stond ik op een kerstkraam, alle andere kraampjes waren van handelaars.
    Ik verkocht wel geteld 3 knuffels en 1tje op bestelling! Gelukkig moest ik niets betalen van standengeld...
    Maar het was dan ook geen hobbybeurs, de andere kraampjes verkochten of kerstartikelen of eten en drinken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd weer afwachten hoe een markt loopt. Aan je producten heeft het zeker niet gelegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie peptalk. Misschien doe ik nog wel eens een markt, misschien ook niet! ;-)

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt wel hele leuke dingen op je kraam liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet geschoten is altijd mis toch! Je bent in ieder geval een ervaring (en 7 euro) rijker! :)

    BeantwoordenVerwijderen