zaterdag 17 maart 2012

Punchmachine



Hier is tie dan; mijn punchmachine! Gisteren gekocht bij Rijkers in Veghel. Ik kon nog gebruik maken van de aanbieding en dat scheelde veel in de prijs.

Ik heb er meteen een 5-naalds houder bijgenomen. De standaardnaald heeft 5 vaste naalden. Als er één kapot is kun je de naald vervangen (of met vier naalden doorgaan natuurlijk) en omdat dat nogal prijzig is, heb ik een verwisselbare naaldhouder gekocht. Als er dan een naald kapot gaat, kun je die vervangen.

Eigenlijk moet ik het apparaat nu weer inpakken, want het is een cadeau voor mijn verjaardag over een maand. Maar je snapt wel dat ik zolang niet kan wachten. Ik moet natuurlijk wel even testen of dat ie het doet en of alles werkt naar behoren!  ;-))

4 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen... (geen maand meer wachten hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eerste 'item' is af. Ik kan het alleen nog niet laten zien. Het moet eerst afgegeven worden aan de nieuwe gebruiker. Ik kan al wel verklappen dat het een poncho is geworden.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ik heb er ook een, precies dezelfde en heb er heel veel plezier van. Maak er van alles mee :)
    Bedankt voor het idee om de muis voor de kat te maken, vind mijn kat ook vast leuk:)
    En alvast gefeliciteerd met je verjaardag, duurt nu niet lang meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ati,

    Dank je wel.
    Wat maak jij een mooie dingen met je punchmachine! Ik ben meteen een volger van je blog geworden.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen